sábado, 14 de julio de 2007

Esbossant un comic

Despres d'uns dies sabàtics ya es hora que em posi les piles amb l'assumpte comic. Per començar ni la història de la rata ni el hombre bolo seran les escollides. Des de fa molt temps sempre havia parlat de fer un còmic junt amb un guionista. Els tres últims han sigut idea i guió meus pero amb uns resultats no gaire satisfactoris. El còmic de la bodega i el del tabac van ser idea d'un colega i aquests van ser els primers en estar penjats a l'exposició junt amb els guanyadors. Per alguna cosa serà.... Es per això que aquest any, li cedeixo els honors de guionitzar les meves vinyetes al il.lustríssim Sr. Esteve. Aqui teniu dues proves de vinyetes a color (tot i que la història serà bastant fosca, ya aniré ultimant detalls). Dw!

4 comentarios:

Anónimo dijo...

EEEEiiii això té bona pinta tu...

Anónimo dijo...

Edu, no ho entenc...si és en blanc i negre, perqué el procés serà en color?

Màriam Ben-Arab dijo...

Hola sanyó Eduart!
Dibuixes poc? Doncs deu ni do el que has treballat!
Ets un catacrak, eh! Ja et vaig dir que la samarreta em xifla (l'hauries de fer amb serigrafia, jo te'n compro una!!!), el projecte de Coraline és brutal (mestre potoshoperoooo), i també m'agrada molt la guineueta ^_^
El còmic té bona pinta...
Molta sort Edu!!!
una abraçada**

Maria dijo...

Estic amb la Mariam en q ets un... potoshoperoooooooooo!!!, que cabronas q ets, ja tho vaig dir un dia, magradaira viure en "Matrix" per fotrem el punchu aquell per el clatell y robarte toooodos los conocimientos potoshoperos! 1pto Aquets dos ultims treballs, els del comic, m'agradan y el segon, el meu predilecte